Ik vind 1 HDMI ingang ook wel een nadeel inderdaad, daar had ik ook al over nagedacht.
Mocht ik geen plasma kunnen vinden in mijn prijsklasse dan ga ik toch echt gewoon voor een LCD met 3 HDMI ingangen o.i.d.
Ik ga morgen vergelijken in de winkel met een notitieboekje hehe. En dan ga ik thuis alles eens goed laten bezinken voordat ik een definitieve keuze maak.
Als ik een mooie betaalbare plasma kan vinden dan gaat mijn voorkeur daar naar uit, maar met een LCD tv die in mijn ogen gewoon goed beeld geeft (dus geen ghosting bij gamen etc.) ben ik ook tevreden.
Ik heb het al een paar keer gezegd ook in dit topic, maar ik hoef niet de beste tv ofzo, ik wil gewoon een tv waarop het leuk gamen en tv kijken is. Niet meer, niet minder

. Ik zoek vooral een tv die aan mijn eisen voldoet, het hoeft niet de perfecte tv te zijn, dan moet je sowieso wel wat meer uit willen geven aan een tv dan wat ik uit wil geven.
Iedereen nogmaals bedankt voor het delen van de ervaringen en tips.
Wat me wel opvalt bij sites als kieskeurig enzo is dat iedereen tevreden is over elke tv. Ik vraag me dus af hoe representatief die sites zijn als het om reviews gaat.