ruderudie":d7yz8xds said:Mooi spul, denk dat die lindy makkelijk te choppen is? Zelf niet zo kapot van de stijl van de lindy maar erg goede prijs is het wel zeg. Vewlix voor die prijs zou ik zeer moeilijk kunnen laten schieten. Succes Has, moet lukken lijkt me.