What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

hotshot123 zijn bartop

En de eend strikes again :D
Eerlijk is eerlijk, ik vind deze er wel gaaf uitzien.

Speelt hij net zo goed als hij eruit ziet? Geen freezing games?
 
Hy speelt zoals hy er uitziet,echt geweldig
Werkt met hyperspin en zitten ongeveer 8000 games in
Laat de winter maar komen.......
 
Ben persoonlijk niet zo van de feestverlichting, maar idd. met kerst kan dat wel. Jammer dat je hem de rest v/h jaar niet kunt gebruiken .. ;)

In vergelijking met de zaken die Eend86 eerder geproduceerd heeft (ikearcade etc.) is dit wel netjes natuurlijk. Behalve die hoerenlampjes.
 
Zal best fijn spelen, maar heb Eend zijn werk in levende lijve gezien en ben nooit onder de indruk geweest van zijn skills. Ook deze vind ik enorm over de top en de plank mis slaan. Die Popeye kast van pas geleden in bartop was echt super mooi en zo komen er soms wel hele nette modellen voorbij, maar ik vind deze helaas niet mooi. Desalniettemin heel veel speelplezier ermee, want daar zal het niet aan schorten :)
 
Mooie bartop.
Ik hou er wel van, chrome en die lampjes.

ik vind altijd de prijzen hoog voor een bartop.
Een Naomi is vaak goedkoper en heb je een big ass beeldscherm.
Maarja, daar moet je dan ook weer ruimte voor hebben.

Eend maakt niet altijd even mooie dingen, maar deze is wel mooi
 
De een vindt het mooi de ander niet
Als je maar plezier er aan hebt
Veel plezier ermee!
 
Gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak,
Want dan zou het een saaie wereld zijn
Maar ik krijg nog wel is visite,die vinden het ook helemaal geweldig
Arcade spelen op zo'n gave kast
Heb een maatje ook verslaafd eraan gemaakt
En die gaat nu ook zijn eigen Bartop maken

Ik vind zo'n Japanse kast ook gaaf,maar heb daar de ruimte niet voor helaas
Want anders..........
Toen ik vrijgezel was en nog geen papa was had ik wel de ruimte
Heb wel is 4 gokkasten thuis gehad.......
THE big money game
Hotshot
Twintimer
En toptimer
Maar toen woonde we nog op een ander adres
 
Doet het altijd goed, pinball, gokkast, of een arcade cab in de woonkamer.

Bij staat mijn cab in mijn kantoor/kamertje "MANCAVE" hahaha. Al zou een vewlix echt mooier staan dan de boekenkast in onze woonkamer :mrgreen:
 
Back
Top