Hoi allen,
Is het mogelijk om horizontal games op een vertical cabinet te spelen? MAME kan het beeld natuurlijk roteren, maar wat bv met een C64, Amiga, SNES e.d. (emulatoren)? Dit natuurlijk zonder het scherm te verdraaien. Het is een cabinet met een Hantarex monitor en ArcadeVGA videokaart..
Groeten, Struis.
Is het mogelijk om horizontal games op een vertical cabinet te spelen? MAME kan het beeld natuurlijk roteren, maar wat bv met een C64, Amiga, SNES e.d. (emulatoren)? Dit natuurlijk zonder het scherm te verdraaien. Het is een cabinet met een Hantarex monitor en ArcadeVGA videokaart..
Groeten, Struis.