Jinxz
Pattern Reader
Ik kwam net een "recent" filmpje tegen van een paar gasten die een R-360 konden spelen. Wat een gruwelijk vet ding zeg.
De R-360 moet wel een van de meest begeerlijke holy grails zijn op het gebied van retro arcades.
Een andere holy grail voor de race freaks onder ons is volgens mij toch wel de 4 player Outrun 2 SP Super Deluxe. Ik hoorde dat deze "cab" origineel voor 120.000+ euro ging. Damn.
Shitty kwaliteit filmpje maar toch:
Wie weet er nog zo'n beest van een arcade?
- Namco theater (Bruno's)
- ...
De R-360 moet wel een van de meest begeerlijke holy grails zijn op het gebied van retro arcades.
Een andere holy grail voor de race freaks onder ons is volgens mij toch wel de 4 player Outrun 2 SP Super Deluxe. Ik hoorde dat deze "cab" origineel voor 120.000+ euro ging. Damn.
Shitty kwaliteit filmpje maar toch:
Wie weet er nog zo'n beest van een arcade?
- Namco theater (Bruno's)
- ...



