What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hoe ziet jouw TATE setup eruit?

eqy0c9.jpg


uh-oh! 8)
 
Bijna klaar, moet er ff een install pakketje van maken want je moet ook een setting in je database veranderen anders werkt het niet
 
Sinds gisteravond weer een tate-setup rijker;

10250075_10152862712219907_2883845924531278520_n.jpg


Monitor moet nog beetje beter afgesteld worden en hij mist nog een ps360+ bordje, maar dan is hij zo goed als klaar! 8)
 
Dat ziet er strak uit sombetzki! :D

Is dat nu een andere monitor of heb je hem gefixed?
 
waiwainl":3tvj20xv said:
Dat ziet er strak uit sombetzki! :D

Is dat nu een andere monitor of heb je hem gefixed?

Thanks! :) Dit is een andere monitor. De originele trisynch was echt dood, dus er zit nu een 31k Naomi scherm in. Geen 15k helaas, maar goed genoeg voor een 360 met wat mooie shmup titels of een dreamcast
 
Blast City is een heerlijke cab. Alleen al om naar te kijken.
 
10449049_569124433220588_415103248_n.jpg


16:9 versie doet het, nu nog testen op 4:3 met widescreen fix in Aurora 0.4
 
Jammer genoeg geen dedicated arcade TATE setup hier (enkel horizontal) maar wel een B&O MX voor shmups:

IMG_1076.jpg
 
sombetzki":1tbacegt said:
Shikigami no Shiro 2!
De Japanse versie of de vreselijke Europese poort: Castle Shikigami?

Wel mooie setup!

Jammer genoeg de Europese port :x . Ik moet dringend nog eens een Dragon Blaze op de koop weten tikken...
 
Back
Top