What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

High Scores ''CAVE/ARCADE'' Espgaluda

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
pooyan":302gwh32 said:
geen Mame

Ok Top, nou veel succes met z'n vieren dan, we komen af en toe wel kijken om aan te moedigen ;)
 
zo! :D
img4223.jpg
 
Auw, ben van m'n troon gevallen :(
Hee maar goed gedaan Almighty!
Vandaag nog niet verder gekomen dan 9,5mil.
 
Even geen hete adem meer in m'n nek en kan rustig vanavond eens achter m'n 360 kruipen. :)
img4224b.jpg
 
Mooi verbeterd Almighty!
Nu moet ik serieus aan de bak.
En in stage 5 ben ik ook nog nooit gekomen. Eindbaas stage 4 is waar het bij mij eindigde.
 
Durfde bijna niet de foto te scrollen Onno 😉
Zal beginpost even aanpassen
 
Ik houd het nog ff spannend Marc :D

Bij 14 miljoen weer een extra :x


 
Komt nu wel erg in de buurt he :roll: :)
Ook nog even een poging gedaan maar ging voor geen meter.
 
En ik kom niet eens meer bij mijn hi-score van 11! :(
Ik moet meer oefenen.

En m'n Mushi heb ik morgen als het goed is in huis :) Dus dan ga ik mij daar ook eens op focussen Almighty.
 
joeks":2k0lue5g said:
En ik kom niet eens meer bij mijn hi-score van 11! :(

En ik kom niet boven de 0.. oh, wacht.. ik heb espgaluda niet eens.. vond het ook al zo donker op het scherm.. 😉
 
joeks":2htvd6hy said:
En m'n Mushi heb ik morgen als het goed is in huis :) Dus dan ga ik mij daar ook eens op focussen Almighty.
Beter Joeks, kunnen we mooi daar mee aan de gang gaan.
Weet eigenlijk helemaal niet wat daar een beetje een goede score is.
 
persoonlijke hi-score iets vergroot ... moet even de eindbaas van stage 4 leren. Dan hopelijk nog wat punten in stage 5 maken ....



En wat is een beetje een richtscore op Mushi?
Als het meezit kan ik morgen daar mee beginnen. :)
 
Netjes Onno, gaat zeker mijn score vebreken want in stage 5 zijn nog lekker veel punten te behalen.
Heb jij Mushi nu ook dan?
 
Back
Top