What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hierperdepiep hoera, we hebben 100 leden!

Ken

High Score Hunter
Our users have posted a total of 3697 articles
We have 100 registered users

De mijlpaal van 100 leden is dan eindelijk gehaald en ook al post niet iedereen even fanatiek, het staat er toch maar mooi en dat had ik van tevoren nooit gedacht. Hopelijk kunnen we nog maanden en jaren op het voor Nederlandse begrippen relatief hoge discussieniveau doorgaan. Als dat betekend dat er geen lid meer bijkomt, ook best, zolang het maar een groep gamers en Japan liefhebbers blijft die er een beetje ziel en zaligheid in weten te leggen. Game on, het is tenslotte 2006, het jaar dat 2D gaming zal terugkeren in a big fucking way. Mark my words.
 
Mooie woorden, en ik hoop dat het zo mag doorgaan :) Ik beleef hier echt veel plezier, en zal het nog zeker een tijdje gaan doen. Nozomi rocks all :twisted:
 
Nou denk ik niet dat 2D weer big zal worden in 2006, maar congrats met de 100 leden 😉.
 
Back
Top