What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het Japanse taal Topic

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
lowen.f":aqm4nubs said:
Ken":aqm4nubs said:
cool.

is er verder nog behoefte aan een algemeen Japanse taaltopic met af en toe wat stuff zoals woordjes en zinnen die misschien dan wat makkelijker te leren zijn dan uit een saai boek? Dan zouden we dat wel op poten kunnen zetten hier.

Ja dat zou een vet idee zijn! het lijkt mij iig wel intressant :)

http://japanese.libsyn.com/ podcast om japans te leren, veel mp3'tjes kan je er vinden. moet er nog aan beginnen :D
Kzit me vaak in de trein te vervelen, beetje muziek luisteren, slapen enzo. Dus dit is zeker interessant. Ik zal het eens een poging wagen :)

Weet niet of ik er ook mee doorzet, maar ik wil iig tot les 5. Asking somebody out <3

Ik kijk zelf ook veel anime, en luister veel naar japanse muziek. Ik wil heel graag de basis van het japans onder de knie krijgen :D. Ik ken wel een paar standaard zinnetjes, en ook wel wat woorden maar nog niet veel. :)

Weet iemand toevallig waar je een talenpakket kan downloaden of installen voor windows? Kzie alleen maar vierkantjes =/ Is dat gewoon deze of is dat weer iets anders ?D:

edit: nvm, werkt nu lol. :roll:

ja, je moet in ieder geval je windows cd bij de hand hebben voor installatie talenpakket. Als het goed dan wordt je gevraagd om een taal te installeren als je op een "vreemde" website komt :)

Een knap domme vraag, maar aangezien een vriend van me blijft beweren dat hij me anders niet serieus neemt:

Hoe schrijf je Baka 8) ?

Giel":3hqc9r2b said:
Een knap domme vraag, maar aangezien een vriend van me blijft beweren dat hij me anders niet serieus neemt:

Hoe schrijf je Baka 8) ?

Romanji: baka

Hiragana: ばか

Kanji: 馬鹿

Back