What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het einde van Playworks op de huidige locatie!

Psykick

Loop Survivor
Beste mensen, gisteren werd ik onverwachts overvallen met het nieuws dat we met de toko voor 3 november moeten verkassen.

Dit is natuurlijk helemaal klote, maar wel iets wat altijd boven je hoofd hangt als je onder deze voorwaarden een anti kraak ruimte betrekt. Het komt dit keer alleen helaas veel te vroeg. Ik had de hoop binnen een jaar te verhuizen naar een ruimte die ik voor langere tijd kon betrekken tegen een hogere huur natuurlijk, maar dat is helaas niet gelukt.

De realiteit is dat we dus voor 3 november de tent moeten verlaten, ik hoop dat ik nog een ruimte kan vinden waarbij ik met het concept voor langere tijd kan blijven, maar het kan ook zomaar zijn dat het alleen maar een ruimte wordt waarbij ik de spullen kan opslaan en er wellicht ook volledig mee moet stoppen.

Het kan nog alle kanten op en ik blijf positief, maar alles is dus mogelijk.

Hopelijk tot op een andere locatie guys!

Wat een kl*te nieuws man... Hoop dat je op (zeer) korte termijn wat anders kunt vinden en dit concept kunt doorzetten. Niet alleen voor de gamers en liefhebbers, maar ook voor je eigen business. Ik duim voor je !!

Gare shit, 20 jaar leeg en nu de tent lekker gevuld is en draait komen ze ineens met grote plannen voor het pand.

Zooo, dat is balen zeg...
Jullie hadden het net zo mooi voor elkaar.
Hopelijk vinden jullie snel een permanente locatie, het mag niet gebeuren dat het hiermee ophoudt.
Sterkte en succes ermee iig!

shit man das echt klote nieuws.
hopen dat je op zo een korte termijn een andere lokatie kan vinden.

trouwens mocht je bij de grote verhuizing hulp nodig hebben dan ben ik er natuurlijk bij

Dr Doggystyle":32lfj1pw said:
trouwens mocht je bij de grote verhuizing hulp nodig hebben dan ben ik er natuurlijk bij

Goed initiatief. Waar mogelijk help ik ook mee.

Jinxz":29v4b01l said:
Gare shit, 20 jaar leeg en nu de tent lekker gevuld is en draait komen ze ineens met grote plannen voor het pand.

Ik geloof er ook geen zak van, maar ja dat is een andere discussie. Het verhaal waar ze mee komen stinkt aan alle kanten :|

WTF? Anders eens kletsen met dat verzamel pand naast je? Op de laatste meet sprak ik met een kerel die daar werkte.

Anyway, ik hoor wel wanneer er inpak/verhuis hulp nodig is.

Rechtsbijstand?
Dit slaat werkelijk in als een bom! Ik hoopte dat dit een oude post was. Damn!
Je bent niet alleen. Er staat een hele community achter je. Wat jij bereikt hebt is onwerkelijk en fokking sick!
Als er wat moet gebeuren kan ik helpen za-ma en di-vr na 19:00.
Keep ya head up!

Slecht nieuws om te horen!
Maar ik hoop natuurlijk dat het er op de lange termijn alleen maar beter op wordt!

Succes ermee!

Gvd man, word je ff in de kiem gesmoord hier. Laten we hopen dat deze tegenslag uiteindelijk positief uitpakt.

Dat is fucked up man. Schrik hier echt van...
Wat d ook al zei, ik hoopte dat dit een oude post was ofzo...

tjsonge,das lekker
heb je een mooie locatie,en mooie plannen!!!

we helpen waar we kunnen
houd ons op de hoogte

anti kraak stopt altijd als je het niet kunt gebruiken, zelfs als je het ziet aankomen :(

maar klote hoor, zeker aangezien er zoveel werk in zit en volgens mij alles net een beetje begon te lopen. hopelijk is de toekomstige huur niet te hoog en goed te betalen met special events voor bedrijven.

succes!!

Ik snap het niet, is dat die nieuwe grotere ruimte waar je het over hebt?? of die lokatie waar het voorheen was??

Back