Sp33dFr34k
1CC Aspirant
Ik heb sinds nu net grafische problemen met mijn NAC 
Het gaat om horizontale strepen door het beeld, flikkeren en rare glitches...
Toevallig heb ik van het weekend nog al mijn games getest of ze werkten, toen had ik 0,0 problemen.
Ik heb geen idee waar ik hiermee moet beginnen...?
EDIT: zie post hieronder :roll:
Het gaat om horizontale strepen door het beeld, flikkeren en rare glitches...
Toevallig heb ik van het weekend nog al mijn games getest of ze werkten, toen had ik 0,0 problemen.
Ik heb geen idee waar ik hiermee moet beginnen...?
EDIT: zie post hieronder :roll:

