What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Help Gameholic het weekend door!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Die arme Gameholic, hele weekend verpest door de douane, Ken die weer vervelend doet met het verzenden van een pakketje en dan zal het waarschijnlijk ook vast nog eens pleurisweer zijn in Nederland. Daarom bij deze speciaal voor Gameholic. Wie kan Gameholic's weekend nog meer een beetje opfleuren?

Gameholic wachtend op zijn Wii en wraak op de Nederlandse overheid/postbodes/douanebeamtes etc.
Sniper%20kitten.jpg
 
LOOOOLLLL

Nou na een paar biertjes gaat het wel weer hoor :)

Kijk als ik nu een relaxte week achter de rug had oke, maar alleen maar zeikende mensen op je werk, geen Wii, geen pakketje van K-Man en Gears of War die online toch eigenlijk wel slecht is merk ik nu :) en ja .. wat hebben we nog meer te klagen? Owja de 19% belasting die ik mag aftikken tegen het weekend VOLGENDE week :roll:

Enfin gasten, fijn dat jullie met me meeleven. Ken althans wel heheh

Het is zelfs zo treurig dat ik morgen maar even op de Powerplay op een Wii ga spelen .. op de Nzone stand welliswaar..
 
Hey bedankt voor jullie steun he :D van je forum ´vrienden´ moet je het hebben :)
 
Nou inderdaad, 27 keer bekeken en geen hond die reageert. Schoften.

Aan de andere kant gelukkig dat het forum niet overspoelt wordt met allemaal crap als deze hehe.
 
879cd68a0914786a28160ab76ac915.jpg
 
ja mag wel langskomen hoor, zet ik die beertender even voor je aan.

krijg je een schouderklopje en een aai over de bol :))
 
nou je bent altijd welkom hoor:)

een pils en een goeie game is nooit weg.
 
Back
Top