TheAddicT
Arcade Local
- Joined
- Aug 15, 2013
- Messages
- 56
- Reaction score
- 0
Hoi forumers,
Zoals een aantal van jullie al eerder gelezen hebben ben ik een super invaders (Frans merk Jeutel, +/- 1978) bootleg kast aan het converteren naar mame. inmiddels zitten de p4 2,8ghz, ipac2 en de 20" Samsung 4:3 TFT in de kast. Alle knoppen en sticks werken goed, mame performed goed. Eigenlijk gaat het tot nu toe best goed.
Ik heb echter een issue: Na het opstarten van XP start mameui32 ook automatisch (link in map opstarten gezet). Mame menu verschijnt ook keurig op de voorgrond. Echter voordat ik met de linker joystick games kan selecteren(up/down), moet ik eerst met de muis 1x in het window klikken. Daarna werkt alles naar behoren (1p+links om game te staren, 1p+2p om terug te keren naar menu).
Mijn vraag is of iemand dit erder heeft gezien en wat de eventuele oplossing is. Ik Wil natuurlijk alleen de muis in noodgevallen pakken, en niet iedere keer na het starten van de kast.
Alvaste bedankt en groet!
Matthijs
Zoals een aantal van jullie al eerder gelezen hebben ben ik een super invaders (Frans merk Jeutel, +/- 1978) bootleg kast aan het converteren naar mame. inmiddels zitten de p4 2,8ghz, ipac2 en de 20" Samsung 4:3 TFT in de kast. Alle knoppen en sticks werken goed, mame performed goed. Eigenlijk gaat het tot nu toe best goed.
Ik heb echter een issue: Na het opstarten van XP start mameui32 ook automatisch (link in map opstarten gezet). Mame menu verschijnt ook keurig op de voorgrond. Echter voordat ik met de linker joystick games kan selecteren(up/down), moet ik eerst met de muis 1x in het window klikken. Daarna werkt alles naar behoren (1p+links om game te staren, 1p+2p om terug te keren naar menu).
Mijn vraag is of iemand dit erder heeft gezien en wat de eventuele oplossing is. Ik Wil natuurlijk alleen de muis in noodgevallen pakken, en niet iedere keer na het starten van de kast.
Alvaste bedankt en groet!
Matthijs