ruderudie
Bullet Dodger
Beste leden,
Ik ben al een tijd op zoek naar een ideale header marquee om zodoende eindelijk eens het high tech logo van mijn oudje te halen. Ik heb al wat gemaild met de heren van classic arcade grafix, maar die hebben maar 1 marquee die ik echt kan waarderen ( http://www.classicarcadegrafix.com/suns ... ion=search , de samurai showdown 2 marquee)
Mijn vraag aan jullie; is er een mogelijkheid om in Nederland marquees af te laten drukken?? Die gasten van c.a.g. zeggen dat je ook een foto kunt opsturen e.d maar dat werd me iets te technisch met moelijke afkortingen e.d hehe. Dus laat het even weten als je iemand weet.
Ik ben al een tijd op zoek naar een ideale header marquee om zodoende eindelijk eens het high tech logo van mijn oudje te halen. Ik heb al wat gemaild met de heren van classic arcade grafix, maar die hebben maar 1 marquee die ik echt kan waarderen ( http://www.classicarcadegrafix.com/suns ... ion=search , de samurai showdown 2 marquee)
Mijn vraag aan jullie; is er een mogelijkheid om in Nederland marquees af te laten drukken?? Die gasten van c.a.g. zeggen dat je ook een foto kunt opsturen e.d maar dat werd me iets te technisch met moelijke afkortingen e.d hehe. Dus laat het even weten als je iemand weet.