What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

wow :shock: :D :D

Almost did wet my paints. :oops: You should post this on AO, without comment, makes them curious, and full of envy. :P
 
pooyan":1lfddt10 said:
wow :shock: :D :D

Almost did wet my paints. :oops: You should post this on AO, without comment, makes them curious, and full of envy. :P

Wy the engrish on a dutsj vorum? 8)
 
:oops: Sorry, maar post tegenwoordig veel in het engels. Macht der gewoonte.
 
Wow, ziet er super uit Ronnie! ik wist trouwens niet dat er omgebouwde Versus Blasts bestonden.
 
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...

De volgende Nozomi namen staan op mijn lijstje :

Tek-9 : 1 x
Cageman : 1 x
Mathijss : 1 x
SD5K : 1 x
Pooyan : 2 x
Psykick : 1 x

Alhoewel de conditie nagenoeg gelijk is haal ik de 7 mooiste eruit voor deze mensen..

Ik heb deze mensen ff een PM gestuurd graag even zsm bevestigen dat de deal doorgaat. Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
 
rklok":3bpjl319 said:
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende

Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee. :)
 
pooyan":2iyahm72 said:
rklok":2iyahm72 said:
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende

Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee. :)

Mooi, welkom, gaan we ook ff met een stel ergens wat eten/drinken na de tijd?????
 
Erik,

Zou je pink sweets kunnen meenemen?
Zou deze game graag eens willen zien :)

Cheers Marc.
 
Back
Top