What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Halo 3

Ken

High Score Hunter
Reaction score
0
Heeft er iemand hier de Halo 3 beta versie gedownload?

Ik heb veel filmpjes zitten bekijken en het ziet er toch wel erg wreed uit, de vraag is alleen of het het waard is om hiervoor Crackdown te kopen of toch gewoon te wachten tot september...

Wat zijn jullie bevindingen, ideeen hierover?

Grafisch ietwat teleurstellend, maar heel erg verslavende gameplay. Pak Halo 2's multiplayer, haal daar de minpunten uit, stop het beste van Halo 1 erbij en je hebt Halo 3 multiplayer.

We hebben het hier ook over een multiplayer beta, het kan (grafisch) alleen maar beter worden.

Of crackdown het waard is? Nu misschien niet meer.. hij is al 5 dagen aan de gang. Maar ik had vorige week een used crackdown gekocht, en ben best wel verslaafd aan Halo 3. Ben nu rank 7 speler.

Is er een limiet aan de tijd dat de Halo3 beta beschikbaar is dan? Dat wist Ken niet...

Iets van 6 juni ofzo. Maar hij is met 4 dagen verlengd omdat Crackdown 1 dag problemen gaf.

Crackdown is een rukspel. Sommigen vinden het 'wel ok' tot 'matige' game, maar ik vond het gewoon ruk.

De halo 3 beta daarintegen is geweldig. De modes zijn maar 'meh', maar met vrienden spelen blijft gewoon geweldig. Zoals gezegd, Halo 2 min de minpunten + assault rife en andere goeie shit uit deel één. Grafisch vind ik het meevallen, het is aanzienlijk beter dan deel 2 en de maps zijn behoorlijk groot. Maarja, had beter gekund, hopelijk is dat offline wel zo.

Alles is volgens Bungie nog subject to change. Ook de graphics. Je ziet ook duidelijk dat er oa nog geen AA aanwezig is. En ga er maar vanuit dat de SP graphics keihard gaan rocken. Ik bedoel, dit beta'tje is imo al mooier dan de multies van oa GRAW 2 (vooral het water enzo). Dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat de SP graphics dus over alles heengaan. Ook heeft Halo altijd al een beetje een abstracte stijl gehad, die is perfect behouden. Ook moet je onthouden dat overzicht en duidelijkheid het belangrijkste zijn in online gamen, boven talloze details en effects die het overzicht weghalen.

En de gameplay.. ja.. het is nu al 1 van mijn meest gespeelde Live titels. 5 dagen lang gespeeld, ook veel social matches met IG members. In ranked slayer vrij gemakkelijk tot Rank 8 geschopt... ik ben benieuwd waar mijn plafond ligt :)

Crackdown is inderdaad ruk, maar ach ik had hem 2ehands en ik denk dat ik hem op de voorlaatste dag snel weer doorverkoop voor een zeer redelijke prijs. Ik verwacht namelijk na H3 beta een enorm crackdown aanbod.

Het is natuurlijk wel een goeie stunt, ik hoor veel goede dingen over de Halo 3 beta en je kan er vanuit gaan dat de uiteindelijke versie nog beter wordt.

H3_360goose.jpg

Ik hoor mensen zeiken over de kwaliteit van de nieuwe trailer, ik vind hem nu al geweldig. Die sfeer, dat kleurgebruik.. etc.

Ook is het een snel via recordfunctie inelkaargezet filmpje geloof ik. Mensen die behind closed doors hebben gespeeld of gezien zeggen dat de final er nog veel beter uitziet.

Echt, ik kijk zo uit naar deze titel. Ik hoop zo dat dit de perfecte mix van Halo 1 en 2 wordt.

Ik vind het echt helemaal niks. Ik ben meer into WOII fps's. Heel dat space gedoe kan mijn aandacht niet vasthouden. Moet trouwens zeggen dat ik die halo console vreselijk ugly vind maar de fans zullen het helemaal met me oneens zijn ;)

Ik ben het ook zwaar met je oneens :D Ik vind het de mooiste Xbox (360) mod tot nu toe. Damn!

Ik vind het grafisch niet veel bijzonders. De stijl en het kleurengebruik zijn dan wel goed, echt indrukwekkend is het allemaal niet echt. Maar goed het gaat meer om het verhaal en de multiplayer waar graphics er toch niet veel toe doen.

JAP scans zijn multiplayer, onderste singleplayer.

Ziet er imo gewoon goed uit; herkenbare Halo stijl.

4 player online co-op bevestigd! NICE!

107941.jpg

only 5 days to go people...ben voor het eerst in lange tijd weer eens enigszins hyped voor een launch. Het gaat rocken.

Het voelt een beetje als kerst. Voor je het weet is het zover. Maar ik sta d'r nog niet echt bij stil.

Back