Da Dude
Nozomi Elite
het duurste is de artwork. de rest is gewoon lomp.
Da Dude":18l3ub55 said:Maar kijk wat een lol ze ermee hebben. Dat is ook belangrijk![]()
RoOd":2i6407nj said:LOL, vooral pink santa gaat ervoor die hangt helemaal voorover....
Jinxz":1arkhj6h said:RoOd":1arkhj6h said:LOL, vooral pink santa gaat ervoor die hangt helemaal voorover....
Tja terwijl ze overduidelijk "trek vierkantjes op je Windows desktop" aan het spelen zijn.
"WHY ARE WE COMPETING WITH HOUSE OF THE DEAD 4?"
Da Dude":3tb2wkpe said:Ik zou het niet beter kunnen..............................Daarom koop ik een cab ;-)