What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hall of shame

ff weer de Hall of Shame uit de stofhoek halen ;)

Buiten de lelijke chicks, kansloze keyboard/arcadestick setup en alles wat er nog meer fout is aan deze foto... WTF doet die groene knop onder die vewlix layout!!???!?!!?! :roll:
T2kHmyXf4bXXXXXXXX_!!34630372.jpg

Jinxz":94lfbmnu said:
WTF doet die groene knop onder die vewlix layout!!
Volgens mij is dat een trackball dude, de grootste schande op elke cabinet.

ik wou eerst zeggen dat Golden tee wel de uitzondering mocht zijn maar die cab is ook echt spuuglelijk.

Chapddr":2czxsusw said:
Is dit nou een cab voor een MMORPG? :?:
Denk het wel ja.
Zelfs de trackball ligt boven het toestenbord. Hoe passie-loos kun je iets maken.
'hmmmm... hier past een trackball, hier past een keyboard, hier past de start-knop voor de arcadestick.... voila!!!'

Vraag mij af hoe een MMO uberhaupt kan werken in een arcade hal. Zou je per minuut betalen of per death?

En het lijkt ook op een two-man job om dit spel te spelen.

Oja, helemaal vergeten. Dit heeft een dude die ik via via kende 2 jaar geleden gemaakt. Ik had hem nog zoveel tips gegeven maar hij wilde niet luisteren want hij 'wist' alles al.

Resultaat:
545049_2843280775922_1785458457_n.jpg

Die dude is ziek in zijn hoofd. No matter how you look at it ;-)

Die andere cab hierboven, met die lelijke grieten: dat lijkt een generieke cab te zijn waarbij die twee single-player panelen uitwisselbaar zijn. Niet zozeer gemaakt voor 1 game dus. Website van de maker is http://wvv99.1688.com/

Ratson":1t15vh38 said:
1 van die 3 chicks is zeker wel do-able.

Haha ik wil net zeggen... ben wel eens slechter wakker geworden naast een dame :)

Die van mij kijkt niet, maar vraagt zich al af waarom ik de hele tijd zo gniffel als ik achter de pc zit. Als we toch aan het vleeskeuren zijn, de linker twee chicks zijn wat minder, rechts kan er mee door. (Maar ze kijkt wat te treurig.)

Back