What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hall of shame

"You are bidding on a unique working prototype we built for market testing. THERE IS NO OTHER ONE LIKE IT!! It's a coin operated arcade video machine, heavily built of plastic and lexan and very compact in size."

Gelukkig maar :roll:
 
hahahah wel een pimp laptop hoes.

laat me aan een gameboy hoes denken

hyperboy_small.jpg
 
Toch vind ik hem wel geinig ... Is precies iets wat mijn zoontje van 7 ook zou proberen, om mijn E3 na te bouwen :P Je kan niet vroeg genoeg beginnen :mrgreen:
 
S913":1462jdz4 said:
Toch vind ik hem wel geinig ... Is precies iets wat mijn zoontje van 7 ook zou proberen, om mijn E3 na te bouwen :P Je kan niet vroeg genoeg beginnen :mrgreen:

Je moet het filmpje ook bekijken met een knipoog. In een later filmpje spuit hij hem ook nog zwart en ik geloof dat ie ook nog een echte cab krijgt.

Maar goed, ik kon er wel om lachen :)
 
Ik zal idd maar zeggen dat het ventje het goed bedoelde :lol:
Heerlijk die filter voor je ogen als kind.
 
Die is nog wel te doen inderdaad, maar zulke gasten denken vaak dat ze 1000 voor een dergelijke cab kunnen vangen.
 
Dat is een gouwe ouwe.
Ik weet dat er positieve reacties op killercabs waren omdat zo'n jong kereltje toch al hart voor arcade games had.
 
Back
Top