vwbabe84
Cabinet Dweller
- Joined
- Dec 16, 2012
- Messages
- 138
- Reaction score
- 0
Ik was al lesbisch voordat ik met Ratson ging maar heb toch besloten bij hem te blijven en dat is nu al 13 jaar.Cageman":2g01ek16 said:Lachen dit
Lesbienne voor een dag? Of is Ratson nu vrijgezel ;-)?
Da Dude":3d7jl2hg said:Ratson gaf je niet weg voor die dag???
Wel enorm leuk om te doen lijkt me, al zie ik mezelf nog niet voor 24 uur in het huwelijk treden met een van mijn mannelijke vrienden.
Met mijn vrouwelijke vriendin ben ik al 10 jaar getrouwd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij kennen elkaar nu 9 jaar. Dus ook best lang.Cageman":3bsyn6di said:13 jaar is inderdaad wel wat meer dan 1 dagKennen jij en GypsyQueen elkaar dan ook al zo lang?