What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GunLord

En Turrican was weer een kloon van Metroid en een beetje Thunder Cross. :)

Ben erg benieuwd! Tot een AES release gaat het iig niet komen zie ik, ze kunnen geen shells / boxes maken momenteel. Ik zeg geef een Chinees een smak geld en zet em ad slag.

Vet!

Hopelijk ziet en speelt hij net zo lekker als dat hij eruit ziet op de pic's.
Game ga ik zeker volgen, halen 😉

mvs is te duur vind ik een beetje te, dat hardware duurder is ok maar uiteindelijk praten we hier over een rom setje want ze gaan heus geen heel nieuw bord ontwerpen

Geschift man als je daar 500e voor gaat uitgeven. Ik vind het heel vet dat die gasten nog neo games maken, maar het ademt allemaal toch wel homebrew. Last hope was nog wel vet vanwege de sfeer, maar 500e? Gekkenwerk..

Ik ga nooit 500 euro neerleggen voor die games. Daar heb je en Cab voor
Maar wel vet dat ze gemaakt worden.

Nee ik koop tzt wel de DC versies.

Het lijkt nu wel HEEL erg op Turrican.
Ze hadden het oop Turrican 4 of 5 kunnen noemen.

Maar turrican blijft vet

Toch wel een van de mooiste releases, erg mooie details. Ik hou wel van Turrican, maar je moet ook aan copyrights denken enzo. Je kan het spel niet zo maar Turrican 4 of 5 kunnen noemen. Kan alleen met een kleine oplage en dan ben je nog illegaal bezig.

Back