Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik vind GG zo vet en deze krijgt hopelijk een console release. Ik wil GG eens op gaan pakken maar ik heb gehoord dat de XBLA versie van GGAC online dood is.
A-cho etc hebben veel gameplay online staan. Game ziet er zo ziek uit. Dit wordt mijn main FG. (Die Darkstalkers is not dead teaser was gewoon gemeen van Capucom)
A-cho etc hebben veel gameplay online staan. Game ziet er zo ziek uit. Dit wordt mijn main FG. (Die Darkstalkers is not dead teaser was gewoon gemeen van Capucom)