What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Guilty Gear Xrd -SIGN-

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

IK KAN ECHT NIET WACHTEN, ALS GUILTY GEAR FAN, MOETTTTTTTTT IK DEZE HEBBEN KWIJLLLLLLLLLLLLLL
 
Ik vind GG zo vet en deze krijgt hopelijk een console release. Ik wil GG eens op gaan pakken maar ik heb gehoord dat de XBLA versie van GGAC online dood is.
 
ja word dik spelletje


">
" loading="lazy" width="560" height="315" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin">


nu nog testament erbij pleez
 
A-cho etc hebben veel gameplay online staan. Game ziet er zo ziek uit. Dit wordt mijn main FG. (Die Darkstalkers is not dead teaser was gewoon gemeen van Capucom)



 
ChapDDR":e7ci1wc8 said:
A-cho etc hebben veel gameplay online staan. Game ziet er zo ziek uit. Dit wordt mijn main FG. (Die Darkstalkers is not dead teaser was gewoon gemeen van Capucom)



Tijd voor een PS4...... :D
 
Back
Top