What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GTA V

Hij lijkt wat op gta 4, maar dan 'on steroids' er is veel meer te doen, je hebt internet op je telefoon, meerdere chars tegelijk waar je tussen kunt switchen etc. Ik sta nu aan het begin van mijn eerste heist. Gekken redneck heb ik nog niet ontdekt maar die komt 'r pas later bij schijnbaar :)

Grafisch erg netjes gedaan, helemaal voor consoles trekt dit wel het maximale eruit.

Ff wat moeite met er in komen, totdat ik door had dat je de points of interest moet hebben :)

GTA 4 heb ik niet lang gespeeld, veel te donker op de Ps3 en GTA 3 vond ik ook minder. (zelfde stad)
Deze is meer in de sfeer van Vice City en San Andreas. Die heb ik grijs gespeeld allebei. En verwacht het met deze ook.

Gisteren 2 uur gespeeld, maar het is GROOT. Wat een vette game (tot nu toe)

Ik heb wel het vermoeden dat de game niet op 1080p draait want de pixels zijn behoorlijk groot. Hebben jullie dat ook? M'n PS3 staat wel op 1080p ingesteld.

Yep, 1080p haalt de ps3 alleen in de XMB is mijn ervaring.

Gisteren 2 uur GTA V gespeeld. Redelijk vette game maar 2 uur is te kort om een echt oordeel te vellen. Die 2 uur volgen voorbij dus dat pleit wel voor het spel.

Vanavond snel weer verder :)

Zit de hele avond al een beetje mee te kijken. Maar ben te druk met mijn 3ds. :)

Vind het een leuke game maar grafisch best slecht. Er zijn qua graphics betere games.
Skyrim bvb.

ik heb hem ook, zit nu op 5% en mijn xbox blijft steeds hangen, zeer irritant!

Voor de rest dope game!

Daar heeft mijn PS3 versie ook last van, is al 2 keer gebeurd op 8 uur speeltijd.
Zit op 13,9 % prachtspel is het.

Ik heb hem tussen de middag opgehaald. In heel Groningen nergens meer 1 te vinden, overal uitverkocht!
Uiteindelijk zag ik online dat de MyCom nog 2 had liggen, dus ik bellen.. tijdens het gesprek word er gewoon 1tje verkocht, maar heb ik toch nog de laatste kunnen kopen! Verheug me op lange sessies dit weekend! :D

Ratson":2rarvsve said:
Vind het een leuke game maar grafisch best slecht. Er zijn qua graphics betere games.
Skyrim bvb.

Nevermind, denk dat de tv niet goed stond.
Echt helemaal hooked :D
Supervet!

Maar och och och wat is een shooter met een pad toch een handicap. schreuwend gek wordt ik van dat gekut met zo'n gedrocht van een controlpad... click L3 + R2 + R-dpad... whateverthefock.
Geef mij maar muis en toetsenbord.

Maar och och och wat is een shooter met een pad toch een handicap. schreuwend gek wordt ik van dat gekut met zo'n gedrocht van een controlpad... click L3 + R2 + R-dpad... whateverthefock.
Geef mij maar muis en toetsenbord.

ME too,
sturen en aimen is niet te doen tegelijkertijd. Krijg het niet onder de knie

Nu wat meer uurtjes er in, maar cruizen over het eiland en vanalles doen, is leuker dan de missies. Alleen Cash gaat hard. Vooral als je vol gas de berg afcrost met een crossmotor aan ziekenhuis oplapbeurten.

heb er ook aardig wat uurtjes in zitten maar ... wat een dikke game. Gewoon het idee dat ik shit KAN doen maar niet MOET doen is focking nice.
Je krijgt bijna het idee om een 2nd life in de game te beginnen ;)

Back