A
Anonymous
Guest
Baki":3elx54zj said:Ligt niet aan de game maar aan je 360. Ik had dit met RB6 Vegas. Freezen, rebooten, freezen, ring of death. R.I.P. Opsturen en wachten op een reviseerde die weer jou kant op komt.
Nou lekker is dat en m'n andere games geen problemen mee.
Kan moelijk bij dixons aankloppen en melden dat gta4 steeds vastloopt en dat ze me dan een nieuwe meegeven, toch?
edit:
Zojuist even microsoft gebeld en hun vertelde me dat meteen omruilen bij de dealer geen probleem moet geven omdat ik de console net iets meer als 2 weken heb.
Ook vertelde ze me dat ik de game op een andere console moest proberen of eventueel de game omruilen voor een ander.(kan ook het probleem zijn)