Ken
High Score Hunter
I know, maar we kunnen er nou eenmaal niet onderuit, langs, onderdoor of overheen. Ik zal eerlijk bekennen dat de trailer mij positief verrast heeft. Na het 'eerste' deel op de PS2 ben ik helemaal genezen van de walging die GTA mij heeft bezorgd met als dieptepunt dat San Andreas. Het lijkt er toch wel op dat deze game weer terug gaat naar een beetje de originele setting, of whatever you wanna call it.
Ik kan er niets aan doen maar dit is wel de laatste titel waarvan ik op voorhand zou hebben gedacht geinteresseerd in te zijn. Hopelijk houden ze dat hele smerige 'urban' gebeuren er uit en wordt het een slachtfestijn als vanouds.
Ik kan er niets aan doen maar dit is wel de laatste titel waarvan ik op voorhand zou hebben gedacht geinteresseerd in te zijn. Hopelijk houden ze dat hele smerige 'urban' gebeuren er uit en wordt het een slachtfestijn als vanouds.