What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groupbuy Hong Kong *FINAL UPDATE LAATSTE PAGINA*

Status
Not open for further replies.
wat is de status Has? Zijn de spullen er zaterdag al?

Ik heb veel zin om de MVS multicard maandag in mijn NAC te doen :mrgreen:
 
Hopelijk is alles op tijd binnen jongens, ik hoop het wel ;)
 
Spullen zijn verstuurd en onderweg. Deze week nog binnen denk ik ;)
 
NNC weer ombouwen voor mijn Jammaloom zodat mijn AW er weer in kan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
GVD!! Gisteren is het pakje bij me aangeboden, maar ik was er niet, dus heb ik een afspraak gemaakt om het vandaag op te halen. Was allemaal geen probleem, dus ik er vandaag heen, maar na een uur zoeken hadden ze hem nog steeds niet gevonden. Afspraak gemaakt dat ze me zouden bellen en nu blijkt dus dat ze na veel heen en weer bellen hem nog steeds niet hebben gevonden en de camerabeelden gaan bekijken. MEGAKUT DUS! Morgen hoor ik pas hoe of wat.

Het vervelende aan alles is dat het bedrag op de invoice dus lager is ingezet en het dus nog een gevecht wordt om evt. geld terug te krijgen mocht hij echt zoek zijn. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Nou, ze zijn al de hele dag bezig en ook bij koerier gecheckt. Ik hoop het!
 
met welk bedrijf is het verstuurd ,
en wat zegt de tracking?
 
Nog niets Patrick :(

Ze hebben me vandaag gebeld dat hij nog kwijt is, echt klote dit!
 
Nee Patrick, morgen ga ik er weer over bellen. :evil:
 
Mooi klote zeg.
trackntrace nummer heeft ook niks zinnings te melden?
En de bezorger heeft het niet bij een buurman achtergelaten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top