What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Group Buy] Arcade tokens en buckets!

PascalP

Shmup Veteran
Ik wil me wat extra ¥ens en een bucket aanschaffen om deze allemaal in te bewaren, wellicht interessant ivm shipping uit Japan als er meerdere geïnteresseerden zijn:

http://www.arcade-projects.com/forums/i ... d-buckets/

Ikzelf wil:

100 coins 100Â¥
Capcom bucket zwart

tokens5.JPG

buckets.JPG

Heb bij Rancor net zelf al tokens besteld. Vond de prijs voor de Bucket iets te hoog erbij. Zit nog steeds te wachten tot hij ze shipped nu 2,5 week later,volgens mij is zijn handel wel een succes :-)

Ik heb in de thread op AO ook al gepost, maar nog geen antwoord gehad. Als het goedkoper kan met een group buy ben ik wel geinteresseerd in wat Sega tokens.

shipping kosten vanuit Japan voor een bucket zijn lager dan shipping kosten binnen Nederland met PostNL!! Heb er net zelf eentje besteld.

Milspex":357x5589 said:
shipping kosten vanuit Japan voor een bucket zijn lager dan shipping kosten binnen Nederland met PostNL!! Heb er net zelf eentje besteld.

Dan idd beter ieder voor zich bestellen die iets wil :lol:

Als dit doorgaat wil ik wel wat tokens, of van elk 1 ruilen tegen een 100 yen token van mij.

Gezien de relatief lage verzendkosten is het goedkoper als ieder die iets wil hebben voor zich besteld.

Topic kan dicht dus ;)

Oldschool":19uszxgk said:
Wellicht een overbodige vraag, maar werken al die tokens ook in een cab?

Als je een standaard 100Â¥ coin mech hebt zal je deze wel iets af moeten stellen of het formaat van de coins.
Je kan ze dus niet kris kras door mekaar gaan gebruiken.

Of je modified je coinmech zo dat ie alles accepteert :)
Ik heb 3 soorten munten en heb de coinmechanisms zo aangepast dat ie over geen van de 3 moeilijk doet.
Alleen de capcom (geloof ik) is überhaupt te groot om door het coinslot te gaan :-\

Ik heb zojuist een tracking code gekregen voor mijn bestelling (Capcom bucket en 100x 100Yen coins)

Heb in het verleden al vaker spul bij hem besteld, nooit problemen mee gehad.

Sp33dFr34k":3kr9m1kj said:
Rancor is the man! Ook al vaker iets via gekocht, geen problemen gehad!

Ik had de vorige keer zelfs een Japanse KitKat met frambozen smaak bij het pakketje :P

Er was bij mij iets fout met m'n Paypal betaling maar uiteindelijk hij heeft het gepost zegt hij. Ik maak me er niet al te druk om, voor 24 dollar kun je het risico een keer nemen toch :-)

M'n geld stelende panda in een doos van 9 dollar is ook aangekomen na 2 weken dus uiteindelijk komt het goed allemaal. http://m.gearbest.com/action-toys/pp_131264.html

Back