What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Group Buy: Arcade Key Rings - Finished, Great Succes!

Sleutelhanger versturen zal rond de 2,19 zijn schat ik in? (Binnen nederland, 50~100gram)

Als jij ze door wilt sturen Jinxz, zou top zijn. Dan laat ik ze op jouw adres afleveren. En natuurlijk uber tof als je er 100 van wilt maken. 8) :mrgreen: 8)

over de shipping kosten:
Pieces : from 1 to 6 => 5,10 €
Pieces : from 7 to 20 => 9,60 €
More please contact me
< even zien hoe ver we hiermee komen. 100? zou awesome zijn, want dan hebben we die korting binnen.

Hier zijn de postnl tarieven:
t/m 20 g - € 0,73
20 - 50 g - € 1,46
50 - 100 g - € 2,19
100 - 250 g - € 2,92
250 g - 2 kg - € 3,65
kan me niet voorstellen dat ze veel meer dan 45gram p.stuk zullen wegen.

Het zal dus er aan liggen hoeveel ze wegen, en dan kunnen ze in een kleine bubbel envelop.
Die moet je ergens wel dirt cheap in bulk moeten krijgen. Wellicht kan Jinxz hier even inspringen.

Het wordt in ieder geval goedkoper dan individueel bestellen.

Net even gewogen :)

De ronde sleutelhangers wegen 14 gram per stuk, de logo sleutelhanger (CAPCOM gepakt, want dat is de grootste) weegt 18 gram.

Cageman":2lxhzzp0 said:
Net even gewogen :)

De ronde sleutelhangers wegen 14 gram per stuk, de logo sleutelhanger (CAPCOM gepakt, want dat is de grootste) weegt 18 gram.

Thanks! dat is zeker behulpzaam met rekenen!
We zitten alweer op 29 keyrings en 3 stickers. Tikt lekker aan.

Kun je mij noteren voor:

1x SNK
1x NEOGEO
1x CAPCOM
1x SEGA
1x BLASTCITY

Alvast mijn hartelijke dank Lihinian & Jinxz! 8)

Aaaaaa icon_henry.gif

Ik zal me inhouden. Schrijf mij maar op voor 3x sega, 1x blast city, 1x new net city, 1x taito, 1x naomi.
sowsuser.png

Update:
voor de mensen die vragen of ze alvast kunnen betalen; please wacht nog even totdat de korting en envelop/verzend prijzen bekend zijn.

Gaan het zien dan, noterr mij maar voor zo'n ronde neogeo en een taito

korting en verzendkosten zijn bekend, mits we er 100 of meer afnemen.
De sleutelhangers zou dan 50 cent vanaf gaan en komen dan uit op 3,99 p.stuk.
De verzending naar NL bedraagt 16,40. Daar komen nog wel wat kleine binnenlandse verzendkosten bij, maar die zijn p.persoon verschillend.

Wat ons nog rest is de vraag of Jinxz de boel (we zitten op 49 en 3 stickers) wil aanvullen tot 100. En welke hij dan zou willen hebben.
Er is wat mij betreft geen haast bij, maar dan hebben jullie alvast een idee. 8)

Als die 16,40 maar door genoeg mensen gedeeld wordt dan houden we nog geld over voor een euroknallert:-)

RoOd":17zi6q68 said:
Als die 16,40 maar door genoeg mensen gedeeld wordt dan houden we nog geld over voor een euroknallert:-)

Even kijken of dit klopt met wat basisschool rekensommetjes.
group buy:
399+16,40 gedeeld door 100 = 4.15 x 2 = 8.30 + 1,46 verzendkosten + envelop a 0,50? = 10,26

individueel:
4,50+4,50+5,10 = 14,10

wat scheelt het?
14,10 - 10,30 = 3.84

Verrek, dat is nog bijna een happy meal ook! :P

Back