Psykick
Loop Survivor
Een tijdje geleden kwam ik deze kast tegen op een event en dat was liefde op het eerste gezicht. Ik ben niet enorm van de Rhythm games, maar deze was anders. Het doet me enorm denken aan Rez, maar dan met unieke controls en een 55 inch verticaal scherm. De muziek en het geluid zijn natuurlijk übervet.
Wat zo vet aan deze game is dat het op elk niveau het gevoel geeft dat je het kan en de experience volledig meemaakt. Je maakt het nummer gewoon af en zit het ritje uit. Als je het ook nog eens op je eigen niveau goed kan wordt je pas echt getrakteerd op een trip. Je raakt soms echt in trance.
Ik ben dan ook enorm trots en blij ik ban de week deze extreem vette kast heb gehaald voor Retro Planet.
Ik kan er duizend dingen over zeggen, maar spelen is beleven. Tot snel guys!
Wat zo vet aan deze game is dat het op elk niveau het gevoel geeft dat je het kan en de experience volledig meemaakt. Je maakt het nummer gewoon af en zit het ritje uit. Als je het ook nog eens op je eigen niveau goed kan wordt je pas echt getrakteerd op een trip. Je raakt soms echt in trance.
Ik ben dan ook enorm trots en blij ik ban de week deze extreem vette kast heb gehaald voor Retro Planet.
Ik kan er duizend dingen over zeggen, maar spelen is beleven. Tot snel guys!