What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GROOTformaat printer

Netjes!

Ben benieuwd :) Heb gelijk wat artwork dat je voor mij mag printen (uiteraard tegen een vergoeding) voor mijn cab ^_^
 
Jammer! Had je vandaag toevallig een mail gestuurd of ie al klaar wat voor gebruik. Heb wat designs klaar voor mijn arcade cab :-).
 
Cageman":1l05i304 said:
Ik zit ook al weken te wachten om mijn huis te bestickeren. Aan de buitenkant.
Jinxz":1l05i304 said:
haha
Not yet. ik heb de kostbare refurbish ff vooruit moeten schuiven :(

kut.

IMG_0029-600x450.jpg
 
Ziet eruit als een gemiddeld Italiaans dorp hier...

Die printer gaat awesome zijn en dingen printen en... Ja!
 
Ik vroeg me dit laatst toevallig ook af. Eerste factuur in formaat 'behang' al geprint, Chris?
 
Mooi ding! Ben wel benieuwd of ie het doet inmiddels.
Heb sinds afgelopen december ook een grootformaat printer, een Mimaki CJV30-100. Kan ook contoursnijden.
Kan tot 102 breed en tot 50m lang. Bijpassend lamineer apparaat voor o.a. krasvaste control panel overlays of UV-beschermende laag voor buiten gebruik.

Ideaal voor allerlei stickers, behang, raamfolie, autowrap, vinyl zeil, arcade art en weet ik veel allemaal meer.

[url=https://flic.kr/p/QW4Rcr][img]...com/4/3843/32116966483_13e778e500_b.jpg[/img]IMG_0473 by barrybuise, on Flickr[/url]

[url=https://flic.kr/p/S7uHXG][img]...com/3/2068/32891341666_661c5c4fa9_b.jpg[/img]IMG_0490 by barrybuise, on Flickr[/url]

[url=https://flic.kr/p/S7uJ9J][img]...com/4/3669/32891342306_370895499d_b.jpg[/img]IMG_0326 by barrybuise, on Flickr[/url]
 
Per kleur twee cartridges met inkt. Ik geloof dat Chris wel eens verteld heeft dat die dingen 100+ euro per stuk kosten. Dan zou er voor 600+ euro aan inkt in het ding zitten.

Heilige poep.
 
In plotters zijn die printkoppen ook rond de 100 eu. Zitten er ook vaak 5 tot 12 van in, En dan nog de inktflessen.
dure meuk. Wel gaar om daar is lekker prive op te printen. Gewoon ff wat leuke dingen voor thuis
 
Jinxz":35wfsimc said:
Tja en dan heb ik 12 inktpatronen en 6 printkoppen van 800 euro p.st.

Dan zou ik maar is aanmaken met dat ding voordat ze uitdrogen 😉

Maarre. Dat zijn flinke prijzen. Hoe ga je dat rendabel maken als ik vragen mag



Of betaald Cageman je zoveel omdat krot van hem ogenlijk te maken :mrgreen:
IMG_0029-600x450.jpg
 
Back
Top