Cageman":1l05i304 said:Ik zit ook al weken te wachten om mijn huis te bestickeren. Aan de buitenkant.
Jinxz":1l05i304 said:haha
Not yet. ik heb de kostbare refurbish ff vooruit moeten schuiven![]()
Jinxz":35wfsimc said:Tja en dan heb ik 12 inktpatronen en 6 printkoppen van 800 euro p.st.
E5B80011-C2EB-4D5C-9E20-0218549EA6A9 by barrybuise, on Flickr
EFAADDCB-3A0A-4EEE-8D22-2F7A0D89A04C by barrybuise, on Flickr
20C7433E-90B5-4A7C-A93C-4A8FFC8BBB44 by barrybuise, on Flickr
99D584F1-5C69-41A0-8DFD-F3AE857EC47C by barrybuise, on Flickr
42C9D8D2-224C-4EEE-99BD-689C930B75D2 by barrybuise, on Flickr
737EBA0C-F21F-47AC-A016-EC36E125D683 by barrybuise, on Flickr
0F034BC2-F565-478B-9151-7097C0A87BF7 by barrybuise, on Flickr
97C18555-19AE-48F4-86FF-60063203DD7D by barrybuise, on Flickr
39709BBA-B127-4407-AD80-FB8C0541C10E by barrybuise, on Flickr