What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groep buy: Sega Everdrive MD en SNES Super Everdrive

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hier nog een zeer tevreden man! Idd via ED formatteren zodat bepaald bestandsysteem wordt aangemaakt. Werkt als een zonnetje, moet alleen nog eens kijken hoe het zit met convertion, DKC 3 ntsc werkte bv. niet.

En natuurlijk nog een mooie shell prepareren binnenkort. Iemand tips voor / ervaring met het (laten) produceren van een SNES cart sticker?
 
trailblazer800":k4ee9bvs said:
Hier nog een zeer tevreden man! Idd via ED formatteren zodat bepaald bestandsysteem wordt aangemaakt. Werkt als een zonnetje, moet alleen nog eens kijken hoe het zit met convertion, DKC 3 ntsc werkte bv. niet.

En natuurlijk nog een mooie shell prepareren binnenkort. Iemand tips voor / ervaring met het (laten) produceren van een SNES cart sticker?

DKC 3 werkt bij mij 100%, ik heb een NTSC SNES en enkel USA/JP bestanden op de everdrive gezet.

PS. de mega everdrive moet ik nog uitproberen deze week, geen tijd gehad.
 
Oldschool":4fv9rig2 said:
trailblazer800":4fv9rig2 said:
Hier nog een zeer tevreden man! Idd via ED formatteren zodat bepaald bestandsysteem wordt aangemaakt. Werkt als een zonnetje, moet alleen nog eens kijken hoe het zit met convertion, DKC 3 ntsc werkte bv. niet.

En natuurlijk nog een mooie shell prepareren binnenkort. Iemand tips voor / ervaring met het (laten) produceren van een SNES cart sticker?

DKC 3 werkt bij mij 100%, ik heb een NTSC SNES en enkel USA/JP bestanden op de everdrive gezet.

PS. de mega everdrive moet ik nog uitproberen deze week, geen tijd gehad.

Ik heb een PAL SNES en heb de (hardcopy) JAP versie van DKC 3 gehad. Deze werkte destijds ook niet met converter dus ik denk dat ik het iets met regiolock en PAL heeft te maken. Vinden we wel wat op, lijkt me in deze tijd niet onmogelijk om die lock te surpassen.

Verder heb ik twee shells besteld zojuist, 1 voor mezelf en een reserve maar. Moet er dan alleen nog gleufdieren van maken, maar dat komt goed.

Leuk speelgoed dit...voel mn jeugd weer terugkomen ;-) Echt een werelduitvinding. Sowieso hoeven mn orig. SNES titels niet meer uit de doosjes en aangezien ik vroeger zo'n beetje alle SNES titels wel ooit in mn bezit heb gehad, eigen ik me het recht toe om nu de ROMS te downen.

Heeft iemand overigens zin om reeds gedownloade ROMS onderling uit te wisselen? Hoeven we niet alles meerdere malen te downen.

Grt Erik
 
Waarom niet gewoon een torrentje downloaden, en eventuel alleen de games downloaden die je wilt? Of denk ik nu te simpel :)
 
trailblazer800":3ho8hdrc said:
.... aangezien ik vroeger zo'n beetje alle SNES titels wel ooit in mn bezit heb gehad, eigen ik me het recht toe om nu de ROMS te downen.

En zo is het :P

Op snesorama vind je ook nog wel eens leuke rompakketjes, met hacks, vertalingen en dergelijke.
 
yep het is te easy om alle games te downen. ik heb inmiddels een shell gemaakt en ben er best trots op haha.

wat trouwens erg leuk is om nieuwe snes games te ontdekken die ik als snes kenner ( 8) ) nog niet heb gespeeld.
 
ik heb een usa cart gebruikt en de pcb past precies. neem aan dat dit met een euro cart ook zo is.
 
Even een update voor degenen die nog op hun kaart zitten te wachten, maar KRIKzz heeft laten weten dat hij verwacht deze week de resterende kaarten te versturen (of dus al heeft verstuurd).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top