What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Groep buy: Sega Everdrive MD en SNES Super Everdrive

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Goed nieuws, ik heb nu totaal 13 orders voor de SNES en MD carts, dus de groep buy gaat door. :D

Ik zal jullie binnen ene paar dagen ene PM sturen met het verzoek het bedrag zsm over te maken en adresgegevens door te geven.

Overigens heb ik vandaag contact gehad met de maker van deze kaarten en hij is bereid om de Sega Master Everdrive cart ook voor een speciale prijs in deze bulk buy op te nemen: $66 inclusief verzending. Mocht je hiervoor ook interesse hebben, geef dit dan binnen een paar dagen door.
 
Ik zit nu op een totaal van 28 stuks. Het gaat hard de laatste paar dagen en daarom houd ik de 'inschrijfperiode' nog open tot zaterdag 19 februari. Maar daarna moet er dan ook echt gedokt worden. :D

voor degenen die het nog niet in de eerste post hebben gezien, er is nu ook een Everdrive voor de Sega Master beschikbaar in deze group buy. Mijns inziens alleen nodig als je ook de echte Sega Master hardware wilt gebruiken, want de MD Everdrive speelt ook SMS games.
 
Nog twee dagen jongens, grijp je kans. Totaal zijn er nu 46 kaarten besteld. :shock:
 
Ik stond al op de lijst voor een MD everdrive; zet er ook maar een SNES everdrive bij :-)
 
Even in het engels:

Allright, it's over, I will not accept new entries to the group buy any longer.

The final number is 59 carts in total, from 4 forums. I would call that a great succcess. ;D

And a lot of you already made their payment, which is great also. Just a few hours ago I did send the first payment to KRIKzz, for 21 carts of all kinds, in order of the paments made by you (from the 4 forums) to me. KRIKzz responded that he will start sending the carts out somewhere next week, with tracking number of course.

Because of the large quantity, it could be some time before all carts are on its way, so please have a little patience.
 
Thanks, vet! Ben echt benieuwd, heb al flink wat roms tot me genomen de laatste weken om op de Everdrive te knallen!

Will post again upon receipt!
 
trailblazer800":1fb2bkxl said:
.... Ben echt benieuwd, heb al flink wat roms tot me genomen de laatste weken om op de Everdrive te knallen!

Denk er aan dat je je flashkaartje via de Everdrive moet formatteren. Kwestie van flashkaartje in de everdrive stoppen, de everdrive in de SNES en vervolgens via het Everdrive menu formatteren. Daarna kun je met behulp van een kaartlezer en je PC roms op de everdrive zetten.
 
Is dit allemaal wel eigenlijk legaal :lol:
 
Tuurlijk, zolang je er maar roms op zet waar je ook de originele game cartridges van heb. 100% legaal. daarnaast kun je er ook homebrew op zetten. :D
 
ckong":2un27rg1 said:
Tuurlijk, zolang je er maar roms op zet waar je ook de originele game cartridges van heb. 100% legaal. daarnaast kun je er ook homebrew op zetten. :D

Ik heb hier een SNES collectie liggen van rond de 2000 titels maar ik wil toch graag een Everdrive.

Uhmmmm......right.
 
Psykick":1flnvmm9 said:
Is dit allemaal wel eigenlijk legaal :lol:

ja joh, jij zeker nog nooit een game via mame gespeeld he :lol:

ik vind dat mijn snes/sfc collectie van rond de 5000 euro dat wel justified. Besides, we zijn allemaal gamers hier.
 
ckong":2jumxykh said:
trailblazer800":2jumxykh said:
.... Ben echt benieuwd, heb al flink wat roms tot me genomen de laatste weken om op de Everdrive te knallen!

Denk er aan dat je je flashkaartje via de Everdrive moet formatteren. Kwestie van flashkaartje in de everdrive stoppen, de everdrive in de SNES en vervolgens via het Everdrive menu formatteren. Daarna kun je met behulp van een kaartlezer en je PC roms op de everdrive zetten.

moet ik trouwens de flash kaartjes eerst op de pc formatteren en dan via de everdrive?
 
ja, full format op de pc, dus niet quick, FAT16, daarna in de Everdrive. Maximale size SD kaart is 2 GB, genoeg voor de hele SNES bieb, dus zeker ook geneog voor de roms van je originele games. :) 😉

Volgens mij al wel eerder gepost, maar bij deze nogmaals d elink naa rhet Everdrive forum, daar vind je ongetwijfeld antwoorden op eventuele vragen: http://www.assemblergames.com/forums/fo ... y.php?f=89
 
ckong":2zb5jkm9 said:
ja, full format op de pc, dus niet quick, FAT16, daarna in de Everdrive. Maximale size SD kaart is 2 GB, genoeg voor de hele SNES bieb, dus zeker ook geneog voor de roms van je originele games. :) 😉

Volgens mij al wel eerder gepost, maar bij deze nogmaals d elink naa rhet Everdrive forum, daar vind je ongetwijfeld antwoorden op eventuele vragen: http://www.assemblergames.com/forums/fo ... y.php?f=89

thanks, net beide SD geformateerd. hopelijk komen de flash kaarten dit weekend binnen 8)
 
Ik heb beide kaarten gisteren getest en ze werken als een zonnetje: :D

Everdrivecarts.jpg

(Beide consoles zijn PAL consoles, met een 50/60 Hz mod, kan ik iedereen aanraden).

Overigens is de game op de TV Burning Force (MD). Nu nog even een mooie case om de kaarten maken. 8) 8)
 
ik heb een probleem met de super everdrive;

geen enkele game werkt!

de game die al op de kaart zat werkte gewoon, tales of phantasia. Nu heb ik de kaart geformat op mn pc naar FAT en via de everdrive format, games erop gezet, worden herkend, laden ook, maar daarna een zwart scherm???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top