What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gratis: Commodore spulletjes

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Ik heb nog liggen:

- Commodore 64 Cageman
- tapedrive in doos Cageman
- diskdrive (volgens mij een 1541 en een 1571 oid, kan t even checken) Cageman
- power cartridge en nog een cartridge Cageman
- arcade sticks (volgens mij 2 of 3) Cageman

Verder heb ik nog (maar moet nog even zoeken waar):
- Amiga 500 plus (werking onbekend, als het goed is wel met zo'n kaart onderin voor dos emulatie), in originele doos Joeks
- Amiga 1000 voor onderdelen Joeks?
- hoop kabels voor bovenstaande, extra adapters etc
- externe diskdrives voor de amiga Joeks
- een stapel amiga magazines

Kan ik hier iemand blij mee maken (gratis, zelf ophalen), anders gaat het de clico in.
 
nee gewoon een losse (2e modelletje, die 'moderne').
Ik heb m weleens aangehad, staat is werkend (wel een jaar geleden ofzo). Uiterlijk ziet hij er eigenlijk best prima uit. Kan wel piccie maken voor je als je wilt?
 
Een piccie? Nou, graag dan :-) Wil al een tijdje een C64 hebben, maar neem nooit de moeite te kopen :-)
 
Deze wil je wel cage, geen krasje, geen vlekje, 0 verkleuring. (adapter zit er ook bij overigens, meot die ff opsnorren)

 
Die Amiga spullen zie ik misschien wel zitten.
Heb gisteren een Amiga 500 gekocht op de Bonami beurs, maar niet helemaal functioneel :) Diskdrive gaar ofzo.
 
jiggymf":1lzw49w3 said:
Deze wil je wel cage, geen krasje, geen vlekje, 0 verkleuring. (adapter zit er ook bij overigens, meot die ff opsnorren)

Ik neem 'm graag van je af ;-) En als het kan met de diskdrive(s) en benodigde bekabeling ;-)
 
Vet zeg, met Final Cardrigde 3 en de powercardridge.
Mooi man. Als cageman afhaakt kom ik het graag halen
 
C64 spul en toebehoren reserved voor Cageman (sorry Da Dude)

@joeks: werking van de a500 plus is onbekend, maar toen hij de doos inging werkte hij (heb geen monitor meer om te testen). Bij de 500 plus is het echter altijd de vraag hoe de staat van de batterij intern is, maar dat is probably niks wat Cageman niet kan fiksen. U vraagt, wij draaien.
 
@jiggymf als je de Amiga dingen voor mij zou kunnen reserveren, graag :) Als De A500+ niet werkt is er anders altijd wel wat van te maken / gebruiken. Ook vooral diskdrives kan ik wel gebruiken.. Die van mijn A500 is sowieso waarschijnlijk kapot.
 
joeks":3fmklp93 said:
@jiggymf als je de Amiga dingen voor mij zou kunnen reserveren, graag :) Als De A500+ niet werkt is er anders altijd wel wat van te maken / gebruiken. Ook vooral diskdrives kan ik wel gebruiken.. Die van mijn A500 is sowieso waarschijnlijk kapot.

ik leg de externe drives voor de amiga dan ook wel apart voor je, heb je dat in ieder geval al. Maar die 500 werkt gewoon hoor normaal gesproken. Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg ;)
 
jiggymf":3donnrzo said:
Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg ;)

Vanzelfsprekend niet :-)

Roep maar even wanneer ik het kan afhalen, jiggy. Kan eventueel vanmiddag al, ik ga zo weg van kantoor (hopelijk).
 
Cageman":2m59jpuj said:
jiggymf":2m59jpuj said:
Ik trek ook wel een arcade stikje stiekem weg uit de set van Cageman voor je, vind hij vast niet erg ;)

Vanzelfsprekend niet :-)

Roep maar even wanneer ik het kan afhalen, jiggy. Kan eventueel vanmiddag al, ik ga zo weg van kantoor (hopelijk).

ik 'werk' thuis, dus je bent welkom :p
 
Ok, ik PM je even mijn email adres, mail me dan even je adresgegevens (dat leest wat makkelijker met 140km/u in plaats van browsen op Nozomi.nl :-))
 
@jiggymf Ik kan in principe vrijdag, zaterdag en zondag de hele dag. Anders eventueel
's avonds. Laat maar weten wanneer jou het beste uitkomt.
 
Hoppekee. Mint C64 + drive en toebehoren afgehaald, waarvoor dank.

Leuk je even te hebben gesproken, en vette lineup van cabs even gezien :-) Ik voel een brabantse meet roadtrip aankomen :-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top