What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gratis €5 euro coupon voor bestelling by Play Asia EN MEER

RoOd

Shmup Veteran
als er iemand van plan is te gaan bestellen binnen nu en 2 weken bij play asia. ik heb een coupon voor €5 korting.

mail me even dan krijg je hem voor nop.

slechts 1 stuks natuurlijk te verkrijgen

EDIT

Ook nog te verkrijgen een tegoed van €4 bij de tijdschiftenbon.nl voor nop, dus als je zo`n bon hebt (ik kan het me niet voorstellen) en je komt een paar euro tekort wederom mailen is het devies :)

Ik heb er ook een paar om weg te geven. PM maar als je de coupon wilt hebben.

nou de coupons zijn niet weg.. aangezien ik niet wist dat je een aankoop van minimaal $50 moet maken :lol: Dus bij deze mag je mij msg'en ipv RoOd als je hem wilt.

orlly? wist ik niet sorry, anders had ik het wel gementioned.

my bad, maargoed ophalen bij lowen.f dus :)

Ik kan er wel een gebruiken, heb een bestelling in m'n winkelwagentje staan. :) Alvast bedankt!

SD5k":1mvrvybz said:
Ik kan er wel een gebruiken, heb een bestelling in m'n winkelwagentje staan. :) Alvast bedankt!

heb je gepm'ed, coupon code is dus weg :)

ElPancho":2ba6hvlq said:
Heeft iemand toevallig nog een $5 coupon over voor 50 dollar of meer bestelling?

Ik verwacht deze week mijn bestelling van PA te ontvangen, dus als je niet teveel haast heb, mag je die best hebben. Laat even weten of je hem wil hebben, dan PM ik je hem wel als ie binnen is.

Back