What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Niet teveel schade na die crash aan het einde? Ziet er wel vet uit. Heb je dan ook zo'n bril op?
 
Kick ass filmpje met die race drone! Mijn paintball filmpjes zijn dan toch een stuk minder spectaculair. Heb wel een mooie crash van Grave Digger (Monster Truck, voor degene de dat nog niet wisten) gefilmd zaterdag tijdens Monster Jam in Rotterdam.
 
RoOd":1ur4vflj said:
Graaf hoor, ziet er uit als heel leuk en duur speelgoed :-)

Tsja, hobby's... arcade is ook niet goedkoop ;)

Cageman":1ur4vflj said:
Niet teveel schade na die crash aan het einde? Ziet er wel vet uit. Heb je dan ook zo'n bril op?

Nope, geen schade! Frame vangt de meeste klappen op en die is van carbon. Tot nu toe alleen maar een antenne kapot gevlogen en heel veel propellers. Ik vlieg idd met een bril op, anders is het onmogelijk.

cthulhu":1ur4vflj said:
Kick ass filmpje met die race drone! Mijn paintball filmpjes zijn dan toch een stuk minder spectaculair. Heb wel een mooie crash van Grave Digger (Monster Truck, voor degene de dat nog niet wisten) gefilmd zaterdag tijdens Monster Jam in Rotterdam.

Thanks! Ik heb paar van jouw paintball filmpjes gezien, en misschien is het toffer als je de cam op je hoofd/masker mount? Tijdens het rennen heb je de loop best veel naar beneden gericht waardoor je heel veel gras ziet ;)
 
sombetzki":11f28pu0 said:
Thanks! Ik heb paar van jouw paintball filmpjes gezien, en misschien is het toffer als je de cam op je hoofd/masker mount? Tijdens het rennen heb je de loop best veel naar beneden gericht waardoor je heel veel gras ziet ;)

Heb je ook helemaal gelijk in, maar op mijn masker wordt het heel moeilijk om een cam te mounten zonder gaten te boren en daarvoor is dit masker veel te duur (€170). Rennen met de loop omhoog doe ik nu al wat vaker, maar het risico dat ik één van m'n teamleden in de rug schiet tijdens het rennen wordt dan wel een stuk groter...ben nou eenmaal redelijk lomp...
 
Jawel hoor, speedruns maken toch altijd gebruik van fouten in de software?

Wel lachen dat mensen dit soort gein überhaupt zoeken :)
 
Back
Top