What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige video's topic

Zojuist een torrentje gevonden (zoek lekker zelf ;) ) van de volgende film:
MV5BMjI2NzQ0MTI1Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwNzMyMDE2MDE@._V1_SX214_AL_.jpg

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt3214002/

Strip Twister spelen met een paper-art-achtig DDP-gerelateerd outfitje waarmee je je hand aankleed. En het papieren slipje supersoepel van je beenvingers af laat glijden als je een ronde verliest.

Niks geks aan.

das lang geleden dat ik een filmpje heb gezien en even stil viel van verbazing.

iemand heeft dit dus bedacht ergens....

Nou dit is wat ik even vond online, wel geinig

alleen het laatste stukje verpest het, voor mij dan. Enjoy!!!

Wel beetje een watje - al die games lagen gewoon op het gras; z'n pa gaat toch niet over hem heen rijden, dus gewoon pakken die games.
Humor :mrgreen:

Hij is zeker leuk, maar vraag me tegenwoordig steeds af of het wel echt is.
Zoveel gemaakte filmpjes tegenwoordig.

Yep. Enorm nep. Slecht geacteerd ook. Had natuurlijk al 100x die games van het gras kunnen halen :) En waarom ligt het daar al allemaal door elkaar :), en ligt de helft van de cases nog in zijn kamer :)

Helaas gaat het met alle media tegenwoordig zo. Geen documentaire op Discovery Channel is nog echt, foto's zijn geshopt, gebeurtenissen en filmpjes gestaged. Feitelijk moderne propaganda. Ze laten je dingen geloven die niet kloppen, hoe onschuldig ook.

Het belangrijkste bewijs dat het nep was: Hij pakt een hoesje van the Urbz op.
Niemand die ik ken in gameland zou die game redden.

Jemig wat een tenenkrommende slechte video, heb het einde niet gehaald. Ik dacht dat dit het "grappige video's topic" was, zal wel verkeerd geklikt hebben :D

Back