Jinxz
Pattern Reader
Ik weet het... het is geen filmpje 
Maar dit is wel een geniaal :
Maar dit is wel een geniaal :
Da Dude":25w6irwf said:ik zie niks.
Da Dude":25w6irwf said::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: hoe verzin je het.

Ken":1dhawkgt said:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Trailblazer":1qytpfqi said:Ken":1qytpfqi said:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg. :vomit: :vomit: :vomit:
Jinxz":3bcfx1ny said:Trailblazer":3bcfx1ny said:Ken":3bcfx1ny said:Dank voor de link jinxz, gelijk even gedeeld op facebook. Wat een klasse site.
Ik geloof steeds meer in de veronderstelling dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten. Deze site is in eerste instantie puur genieten maar moet tegelijkertijd ook de plaatsvervangende schaamte onderdrukken... Kansloos is een understatement in dit verband, graftakkenpleuristeringshizzle wat een bende zeg. :vomit: :vomit: :vomit:
Haha, ik heb me echt tot in tranen gelachen bij het zien van sommige 'paradijsvogels' :lol:
Moet wel zeggen dat ik na 1 dag opnieuw de site check voor updates en dat er maar 1-2 items bij zijn gezet.
D'r is nog hoop!
Hahahaha! BriljantMart":w747gm2h said: