What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

OH jawel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IMG_0111.JPG

hahahahahahahahhahahahahahahahaha zit met tranen in mijn ogen van het lachen op me werk. Geweldig!!!!

Da Dude":2ia8umkx said:
Ik vind dit nog steeds zo'n vet voor je AES of MVS

ghQcSqmlANkmAVjZy19uR1aOWDiN5_asWkkL3s114pCEi0She0hGIEYg75bLqEv9GtV98nH1BM98RqA1rWVEQX8pSsqSL...jpeg

Dat is echt 1 van de redenen dat ik shockbox verslaafd ben geworden. Die artwork erop maakt het gewoon cool. En het hele VHS videoband gevoel... classic!

De manier waarop deze plaatjes gemaakt zijn - is erg tof

Sent from my iPhone using Tapatalk

sombetzki":nftodora said:
Nope, hitbox wordt niet gezien als cheaten.

Behalve bij de release van hitbox sticks.
Ik heb voor een klant ooit één van de eerste hitbox sticks gemaakt en de cheat was vooral bij Marvel vs Capcom 3 te gebruiken. Je kon namelijk (in tegen stelling tot een stick) tegelijk naar links en naar rechts drukken. Je kon daarom altijd blocken, ongeacht vanaf welke kant je werd aangevallen.
Daarom waren bij de release van de MvC3 de hitboxen gebanned van toernooien en heeft Capcom uiteindelijk zelfs een patch voor de game gemaakt om het onmogelijk te maken.

damn, daar sta je dan, semi-tough met een aantal kerels op een foto en het 4e woord wat ik eronder lees is "masturbatie"... Een soort anti-climax ;)

Ze hebben allemaal masturbatie moeten afzweren en een eed op Oikofobie moeten afleggen. Nu zijn ze klaar voor de verdediging van het vaderland tegen de krachten van verval.

Kerel, Als je online bent, moet je dat toch eens uitleggen wat de eed op Oikofobie is.

Back