What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

Als de blik iets zegt over de mindset ...... puur winning op die games die Beau.
 
beau":11ry5ma9 said:
Ze lijkt op mij :mrgreen:

Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken of was het andersom? Zou dat ook gelden voor andere huisdieren?
 
Marcosan30":1l073bfm said:
Ja precies Beau, inclusief blauw terminator oog :D
Ze is met recht een terminator buurvrouw gebeten in der kuit .
dokters kosten vergoedt.
vrouw in de kalfs leren jas gepakt een scheur was niet meer te maken ook vergoedt
het is er een deze dame maar goed het is nou eenmaal mijn kind .
(nasischijf zit met zweet op zijn voor hoofd te gamen en noemt er ook jaws )
:mrgreen:
 
Ze is met recht een terminator buurvrouw gebeten in der kuit .
dokters kosten vergoedt.
vrouw in de kalfs leren jas gepakt een scheur was niet meer te maken ook vergoedt
het is er een deze dame maar goed het is nou eenmaal mijn kind .
(nasischijf zit met zweet op zijn voor hoofd te gamen en noemt er ook jaws )
:mrgreen:[/quote]

Whahahahahaha klopt dus toch dat honden op hun baas lijken.
Snap je wel hoor, zit wel een heerlijk guitig bekkie op!! Snap wel dat ze hongerig naar nasischijf kijkt, ik zag hem de eerste keer ook aan voor een rollade :mrgreen:
 
Ja als nasischijf langs komt moet ze echt weg
Is anders niet te doen :mrgreen:
 
ik was even stil...
Internet is kapot.

5646605120120801132555096.jpg
 
En wij maar denken dat er cola en vruchtensap onder in die cp's ligt als ze net uit de container zijn gerold vanuit Japan :D
 
Dank je, nu is de charme van Chris en Ronnie zijn werk in 1 zin helemaal weggevaagd!!!! :vomit:
 
pfff volgende keer maar eens m'n bio-hazard pak aantrekken!

Ben op zich wel wat gewend want ik was 3 jaar lifeguard en wat ik daar heb gezien wens je ook niemand toe :vomit:
 
Jinxz":2upcry9c said:
pfff volgende keer maar eens m'n bio-hazard pak aantrekken!

Ben op zich wel wat gewend want ik was 3 jaar lifeguard en wat ik daar heb gezien wens je ook niemand toe :vomit:
Ik heb jarenlang in een ziekenhuis gewerkt (bijbaan tijdens studie): medewerker intern transport. Dat was inclusief het ophalen van het afval van de OK (bio-containers). Die bio containers zaten niet altijd dicht, en helaas was ik te nieuwsgierig om niet eerst te kijken wat erin zat voor hem echt dicht te doen. Men was zelf verantwoordelijk voor het sluiten van die containers (de deksel is dan waterdicht, en niet meer te verwijderen); wij mochten dat niet doen, maar we waren lekker eigenwijs natuurlijk.

Er staat in dat opzicht redelijk wat bizarre dingen in mijn netvlies gegraveerd :D
 
Yup ik heb zelfs wel eens een lichaamsdeel dat 'los kwam van het lichaam' opgepakt om mee te geven aan het slachtoffer zodat het hopelijk in het ziekenhuis weer kon worden vastgemaakt :vomit:
Ik was ook te nieuwsgierig en moest er naar kijken terwijl ik naar haar toe rende...

Yolo zeg maar :shock:

Dag erna had ik slachtofferhulp aan de telefoon om te kijken hoe het met me ging ;)
 
Heb zelf een ongeluk gehad met een slag aderlijke bloeding
Het bloed spoot er letterlijk uit was een apart gezicht.
Kort daarna viel ik weg
 
Ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen, Maar belofte maakt schuld. Voor de FB loze members

10417459_561993560576483_974725011782982221_n.jpg


Ik in me Roy Donders Juichpak
 
Back
Top