What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

output_YYbzsH.gif


Ikea gaat ook Cabs verkopen.
 
en dan erachter komen dat je de kast vergeten vast te schroeven tegen de muur...
Mooie my first sony kleuren ;)
 
Met opruimen vandaag tegengekomen en ZEER toepasselijk voor dit topic:

Ooit is mijn hoofd gebruikt voor een MSX game.
Spel is nooit uitgekomen, alleen een demo en een artikel in een nederlands msx blad.
Ik ben het echt, in mijn kuch jonge jaren kuch.
Niet de kameel, maar de middelste foto.
Voor wie weet ik niet meer, maar degene die hier mee bezig was had ook meegewerkt aan D.A.S.S.
(wat later vertaald werd naar dom achtelijk schiet spel, omdat de shmup niet echt goed was).
Ik vertelde dan als officier waar het spel over ging.

Linkje: http://www.msx-plaza.eu/home.php?page=misc/quadrivium
voor de Demo, en hier het artikel om boven je bed te hangen.

IMGP9157.JPG
 
En als je 'm dichtklapt ram je de stick door je scherm en steekt die vervolgens uit de bovenkant van de koffer? :mrgreen:
 
Da Dude":4gwd3tm4 said:
opgelost
Haha!, bijna:
joystick bleef te groot. Uiteindelijk heeft hij het opgelost door elke keer de bal er vanaf te schroeven en los mee te nemen.
In ons vakgebied heet dat een workaround, en geen oplossing :)

Maar wel geinig gedaan.
 
Back
Top