What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

nou nou deze is leuk voor de komende weken. vele mensen vinden dit een zeer goede opstelling.
552930_10150873232978940_687817708_n.jpg


lache toch.....
 
Grappig die oude man haahah. Ja ik heb maar dat plaatje in een link veranderd. Dan maar zo. Wel leuk vond ik het toen dr tijd, geen internet maar outernet. Lol


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
"outrun 2012 coast to coast" in een arcade in noord korea.
wat is er mis met de gewone or2 art? :p

IMG_5964.JPG

IMG_5971.JPG
 
Dashboard klopt ook niet.. lijkt meer op een Initial D dash.
 
Dit zijn vaak boot cabs, zit ook waarschijnlijk een Xbox met Outrun in of een PC met de game. Vaak Chinese makelij ;)
 
Heb m ook, staat nu bij mijn broer. Was mooi om die te restaureren, zelfs een amiga Philips monitortje ingegooid.
 
Back
Top