What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grappige plaatjes topic

Da Dude":6rcld8it said:
hahahaha. Nu snap ik je lange haar.

Lezen met Belgisch accent:
Overdag is hij een hele normale jongen, Maar 's avonds gaat hij als Sandra naar de lokale dancing, om met de olijke popkes te dansennnnnn
Dit is het verhaal van Ratson...........Welkom bij Jambers
Jambers.jpg

Whahahaha, ben nu toch echt te lelijk om vrouw te kunnen zijn.
Had wel prachtige benen op die foto, dat dan weer wel :D
 
Whahahaha, ben nu toch echt te lelijk om vrouw te kunnen zijn.


safe_image.php


Dat dacht jij. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik zit je te dollen natuurlijk, maar was dat de musical of carnaval?
 
Da Dude":38o905t5 said:
Whahahaha, ben nu toch echt te lelijk om vrouw te kunnen zijn.


safe_image.php


Dat dacht jij. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik zit je te dollen natuurlijk, maar was dat de musical of carnaval?

Hahaha, die ziet er ook niet uit hoor.
Was carnaval 6e klas basisschool.
 
Da Dude":112j1qbh said:
Lachen man, de hele pu crew over de vloer.

En meer dan alleen de PU ;)
Ik kon er helaas niet bij zijn.

Wel jammer dat het niet ergens digitaal staat. Ik zou wel eens de reacties erop willen zien "waar? waar? waar?".
 
De gemiddelde PU lezer is 15, en die denken dat ze naar Center Parks zijn geweest.

Ik zag het, en dat moest gewoon het NGC zijn.
Wel handig als je contacten hebt met zulke bladen.

Ik lees de insidegamer en gamer.nl niet veel.
De PU heb ik al jaren, samen met de Gameplay.
De Gameplay bewaar ik, en de PU geef ik meestal weg.
 
De uitgever van die bladen is een oude vriend van me, ze wilden heel graag een keer langskomen om hun teamuitje invulling te geven. Wat is nou beter dan in het NGC? Die gasten werden helemaal gek, hamburgers en een hardcore Arcade.
Die gasten zijn natuurlijk heel wat gewend, maar hier werden ze toch even stil van, was mooi om te zien :D
 
beau":xprfmhgr said:
Cool jammer dat ze niet wat meer aandacht hebben gegeven

Dat is op ons verzoek geweest Dayo, ze zitten te springen om er een heel item over te maken, maar is nu nog niet handig, vandaar dat er ook Leiden staat :)
 
Psykick":lmwxrh21 said:
beau":lmwxrh21 said:
Cool jammer dat ze niet wat meer aandacht hebben gegeven

Dat is op ons verzoek geweest Dayo, ze zitten te springen om er een heel item over te maken, maar is nu nog niet handig, vandaar dat er ook Leiden staat :)

Ik snap hem
 
Back
Top