What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

grail cabs

retrocab

Candy Cab Regular
Reaction score
0
wat zijn hier zoal de grail cabs de jullie nog willen (of al hebben)

ik zal m aftrappen

ik zou graag een space harrier vinden ,maar dat gaat moielijk worden

ben benieuwd

Sega Racing Classic :D
Sega%20Racing%20Classic%20TWIN%20Cabinet.jpg

Een originele Donkey Kong staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Heren houd er rekening mee dat SEGA Racing Classic in feite de voorloper is van de PSN/XBLA re-release van Daytona USA, maar dan zonder de Daytona naam en iconische soundtrack.

Precies. overrated game. De cab is wel vet.

Is al jaren op de markt hoor, Akuma (2009/2010)

Nu ook gegoogled, jammer dat alles m.b.t. Daytona eruit is gehaald.
Met name de soundtrack, zonder "Dayyytonaaaaa" gebler is het toch een geheel andere spelbeleving :(

Voor mij is het altijd de The House of the Dead 2 Deluxe (sitdown) cab geweest...nooit het geld en de ruimte voor gehad.

cool hotd 2
ik heb hotd1 upright ook erg cool wilde ik ook al erg lang ,heb m pas op de kop kunnen tikken voor 400

heb er ff over nagedacht en ook een pac man zou hoog op de verlanglijst staan

cthulhu":1h04a8ys said:
Voor mij is het altijd de The House of the Dead 2 Deluxe (sitdown) cab geweest...nooit het geld en de ruimte voor gehad.
Ik ken een forumlid die hem heeft. En ik weet ook waar hij staat :) haha

runFgOth.jpg

Ik als 2D old skool fighting fan kan er maar ees nog eens willen :)

Front.jpg

Die gaat er dan ook zeker komen in ons volgende huis met meer ruimte.

capcom-cute-7-225x300.jpg

Ik zou deze of een soortgelijke mini cab nog wel willen.
een restoratieversie, of kant en klaar. Maakt mij niet uit

De Atomiswave SD is inderdaad een hele mooie cab. Helaas kan de monitor niet geroteerd worden bij een Atomiswave SD volgens mij.

Klopt, er zit geen "rotate" mechnisme in de Atomiswave. Verder is het gewoon een Egret 3 met andere print.

Ook zijn originele 2 player control panels zéér zeldzaam voor de Atomiswave SD, ze zijn nagenoeg allemaal 1 player en vaak ook met cardreader volgens mij.

Onlangs werd ik eraan herinnerd dat ik nog een grail cab heb. De Sega Astro City 2:

astro2a.jpg

Voor mij persoonlijk de allermooiste candy cab ooit gebouwd, zelfs nog mooier dan de originele Astro City en de New Astro City.

Back