Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik wil deze demopod ruilen tegen een Hello Kitty dreamcast(boxed met toetsenbord,hk vmu,spel en freeloader) of een andere speciale boxed dreamcast.Moet compleet zijn.
Heb eventueel ook interesse in de Panasonic Q,de oranje gamecube,of een dsi maar wel een speciale kleur.
Over hoe lang is "deze zomer" en ik geef de voorkeur aan lichtblauw roze of een special edition als die er zijn(ik zal effe checken)Als er iemand anders een voorstel heeft laat ik het weten.Was trouwens tof om je weer even gezien te hebben op de retro computerbeurs
Geen zwart of wit en zo'n skin vind ik maar niks.Pokemon zal wel komen maar duurt veel te lang waarschijnlijk.Het liefste wil ik hier tegen ruilen(alles op foto)boxed uiteraard.
Geen zwart of wit en zo'n skin vind ik maar niks.Pokemon zal wel komen maar duurt veel te lang waarschijnlijk.Het liefste wil ik hier tegen ruilen(alles op foto)boxed uiteraard.