What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Goatboy's Sega New Net City

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
gefeliciteerd henk erg cool
 
ne0":hycx33jk said:
Cageman":hycx33jk said:
Knap gedaan? Is toch gewoon een PC met een iPAC? Wel zonde idd..

Wat is er zonde aan dan? Tis sowieso een chopped cab met nnc art. Verder is er ook geen vage mame art geinstalleerd, en is eigenlijk alleen het io board eruit gehaald. Ik ben wel redelijk puristisch ingesteld maar dit boeit me eigenlijk niet, sterker nog ik zou dat zelf ook nog kunnen doen.

Ja, daar heb je idd helemaal gelijk in. En wat lul ik ook; ik heb een Afterburner Climax omgebouwd naar Outrun 2. Dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd.

*cab gaat nu trouwens terug in Afterburner Climax voor een tijdje*
 
Wat is er zonde aan dan? Tis sowieso een chopped cab met nnc art. Verder is er ook geen vage mame art geinstalleerd, en is eigenlijk alleen het io board eruit gehaald. Ik ben wel redelijk puristisch ingesteld maar dit boeit me eigenlijk niet, sterker nog ik zou dat zelf ook nog kunnen doen.

Ik doelde er hierin meer op dat het een wat zeldzamere cab is.
dan vind ik persoonlijk het wat zonde om erin te prutsen dan dat het een 15 in een dozijn cab is. (ikzelf wil ook hyperspin in me NAC, dussss.....).
 
Back on topic! Schitterende kast Henk! Enjoy!
 
Da Dude":3f4y3gfx said:
Wat is er zonde aan dan? Tis sowieso een chopped cab met nnc art. Verder is er ook geen vage mame art geinstalleerd, en is eigenlijk alleen het io board eruit gehaald. Ik ben wel redelijk puristisch ingesteld maar dit boeit me eigenlijk niet, sterker nog ik zou dat zelf ook nog kunnen doen.

Ik doelde er hierin meer op dat het een wat zeldzamere cab is.
dan vind ik persoonlijk het wat zonde om erin te prutsen dan dat het een 15 in een dozijn cab is. (ikzelf wil ook hyperspin in me NAC, dussss.....).

Die cab van die gozer is een chopped naomi universal met andere stickers, dus hoezo zeldzaam dan? :) Als je er morgen 10 wil dan heb je ze denk ik wel, al moet je misschien zelf nog wat zagen

Maargoed, back on topic idd ;)
 
Hoe bewaar jij je pcb's?
Iets vernunftigs of ook gewoon voorzichtig behelpen in een kast oid?
 
Back
Top