DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
Tot mijn verbazing las ik afgelopen vrijdag in de Metro dat er een nieuw gamesblad op de markt is gekomen. Na het weggaan van Gamepro wordt er eindelijk weer door een blad de concurrentie aangegaan met de PU.
Het eerste wat mij opviel is de prijs van 4,99 euro. Nix geen introkorting en gelijk een stuk duurder dan de directe concurrenten PU en Gunk. Het blad zegt de meer volwassen gamers aan te moeten trekken en op zich ziet het professioneel en netjes uit, maar voor mij spreekt het niet echt de wow factor uit.
Daarnaast is het opmerkelijk dat het blad maar 6x per jaar uitgebracht gaat worden, naar mijn mening wel wat weinig om echt game nieuws te brengen.
Het eerste wat mij opviel is de prijs van 4,99 euro. Nix geen introkorting en gelijk een stuk duurder dan de directe concurrenten PU en Gunk. Het blad zegt de meer volwassen gamers aan te moeten trekken en op zich ziet het professioneel en netjes uit, maar voor mij spreekt het niet echt de wow factor uit.
Daarnaast is het opmerkelijk dat het blad maar 6x per jaar uitgebracht gaat worden, naar mijn mening wel wat weinig om echt game nieuws te brengen.