What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Global Arcade kast met hyperspin gesignaleerd

Is dit een HIT of SH#T

  • 3 WTF???? afvoeren die hap.

    Votes: 1 14.3%
  • 2 Wel grappig maar niet voor thuis

    Votes: 6 85.7%
  • 1 Wow, dat wil ik thuis ook

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    7

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Onderweg naar Duitsland kwam ik deze cab tegen in een wegrestaurant/benzinepomp.

Het is een woody met hyperspin.

IMG_0545.jpg

IMG_0546.jpg


IMG_0547.jpg

Ben benieuwd wat jullie van ziets vinden.
 
p.s. ik vind het wel leuk voor erbij. Geef mij dan maar plastic met hyperspin
 
Staat er zeker net want ziet er nog splinternieuw uit. Zeker wel leuk maar met teveel keuze aan games speel ik al gauw helemaal niets meer. Zie je ook vaak als mensen teveel dingen tegelijk aanschaffen. Meestal raak je er dan snel op uitgekeken. ;)
 
Moet zeggen dat ik het wel een heel profi ding vind. Zeker geen gallery of shit, maar om nou echt te zeggen wow ook weer niet. Mag van mij wel in de NGC staan hehe
 
Daar zou die zeker leuk tussenpassen.

Maar mag dit wel, hyperspin en roms gebruiken op een publieke plek?
 
Volgens mij is het vooral niet toegestaan om de games neer te zetten met een coin mech zodat er voor betaald moet worden.

Het lijkt me in ieder geval niet logisch dat je geld kunt verdienen aan zo'n Hyperspin setup als je geen rechten hebt op de ROMs. Misschien hebben ze daar iets voor geregeld bij deze cab ofzo?
 
Het volgende staat me bij;

* Hyperspin is een afgeleide hiervan
* Ze hebben rechten op de roms/spellen/emulatie
* Iets met diefstal van de code / ex ontwikkelaar

Maar mijn geheugen kan me ook in de steek laten :)
 
Best netjes hoor, niks mis mee! Had ik de ruimte mocht ie wel in de hoek.
 
Back
Top