Ratson":3t21ingf said:@goatboy, Het is een iets hogere dan de aero, dus een upright voor kleine mensen![]()
goatboy":39z3dv8a said:Ratson":39z3dv8a said:@goatboy, Het is een iets hogere dan de aero, dus een upright voor kleine mensen![]()
![]()
van Velzen: Upright my ass! Aaaargh!
3 cabs nu, de gouwe ouwe houten neo heeft zijn eigen kamertje van 2,10m x 1,25m. En als er een cab weg moet dan zullen die 2 andere eerder gaan danruderudie":24eur0bi said:3 cabs nu of moest de goede ouwe houten MVS cab het plaats maken voor de 2 nieuwkomers?