A
Anonymous
Guest
Heb nu m'n 3'de gigawing en m'n 2'de SFzeroIII besteld en binnen (mint).
Nu pakt m'n dreamcast deze games ook niet.(op 2 verschillende consoles geprobeerd)
De rest van m'n games geen problemen maar deze weigert hij te draaien :evil:
Ben niet snel de kluts kwijt maar nu snap ik het ook even niet meer.
Telkens krijg ik het dreamcast logo weer en blijft zich op deze manier herhalen.Heb je voor deze games een uber dc nodig... :?
Nu pakt m'n dreamcast deze games ook niet.(op 2 verschillende consoles geprobeerd)
De rest van m'n games geen problemen maar deze weigert hij te draaien :evil:
Ben niet snel de kluts kwijt maar nu snap ik het ook even niet meer.
Telkens krijg ik het dreamcast logo weer en blijft zich op deze manier herhalen.Heb je voor deze games een uber dc nodig... :?