What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] USA/Japan stroomkabel

PascalP

Shmup Veteran
Heb een tweetal kabels nodig, wellicht dat iemand ze nog ergens in een doos heeft liggen ofzo?

1x geaard met C13 aansluiting;
apparaatsnoer-c13-naar-japan-stekker-kabellengte-1.8-meter.jpg


1x ongeaard met C7 aansluiting;
apparaatsnoer-c7-naar-usa-stekker-kabellengte-1.8-meter.jpg


Als iemand iets heeft liggen hoor ik het wel, anders bestel ik ze bij allekabels.nl voor een paar euro per stuk ;)
 
bedankt voor het meedenken, maar dat is niet echt de weg die ik in wil gaan, houd het liever zoals het hoort ;)

Heb momenteel alle consoles e.d. die ik heb via de originele kabels aangesloten op een (Amerikaanse) stekkerdoos op 110V.
Heb alleen 1 console meer dan dat ik kabels heb ;)
En de NNC werd geleverd met een kabel waar een of andere beunhaas de aardpin heeft afgezaagd, zodoende wil ik hier ook een nieuwe kabel voor.
 
Als je ze nog zoekt kan ik wel even zoeken, denk dat ik die nog wel heb.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
patzik":2dgxo3h7 said:
Als je ze nog zoekt kan ik wel even zoeken, denk dat ik die nog wel heb.


Sent from my iPad using Tapatalk

Bedankt voor je aanbod, maar heb ze reeds besteld bij allekabels.nl voor een paar Euro :)
 
Back
Top